Способи доставки товарів
Доставка кур'єром з оплатою при отриманні замовлення
У разі оплати товарів при їх отриманні, кур'єрська служба бере додаткову комісію в розмірі 3% від вартості доставлених товарів.
Пересилання післяплатою
При пересиланні товарів післяплатою, оплата вартості замовлених товарів проводиться в поштовому відділенні при їх отриманні. Вартість пересилання залежить від ваги посилки і вартості замовлення.
Доставка кур'єром після попередньої оплати
Доставка замовлених товарів здійснюється після попередньої оплати їх вартості.
Послуги доставки оплачуються при отриманні замовлених товарів.
Пересилання поштою після попередньої оплати
Доставка замовлених товарів здійснюється після попередньої оплати вартості замовлення і вартості поштової пересилки.
Оплата поштових відправлень та комісії кур'єрської служби покладаються на клієнта.
Способи оплати товарів
Оплата готівкою при отриманні товару
Оплата онлайн банківськими картами Visa та Mastercard
Безготівковий розрахунок
Для юридичних осіб:
Після прийому замовлення ми виставимо вам рахунок для оплати.
Всі необхідні документи (оригінал рахунку, товарна накладна) будуть доставлені разом із замовленням.
Кур'єрська доставка
Доставка в регіони та інші країни здійснюється кур'єрськими службами. Вартість доставки залежить від регіону і ваги посилки на підставі діючих тарифів. Основні транспортні компанії, з якими працює наш інтернет-магазин:
Нова пошта
Укрпошта
PonyExpress
Автолюкс
Делівері
Вартість доставки в Ваш населений пункт можна подивитися на сайтах цих компаній або уточнити у нашого менеджера. За погодженням з покупцем, можлива доставка іншими компаніями.
Правила отримання товару з доставки та порядок оформлення претензій
Ми
старанно і уважно ставимося до упаковки вантажу (товару) для того щоб
позбавити Вас, наших шановних клієнтів, від виникнення проблем з
вантажем (товаром). Настійно просимо Вас дотримуватися правил отримання прийому вантажів (товарів). При
невиконанні рекомендацій ми залишаємо за собою право відмовити в
допомозі в розслідуванні по недостачу або пошкодження вантажу (товару).
Справжні правила рекомендовані до виконання з метою своєчасного виявлення розкрадань або пошкоджень вантажу (товару).
При отриманні товару в транспортній компанії Вам належить виконати наступні дії:
Уважно (!) Перевірити цілісність упаковки - відсутність механічних пошкоджень коробки, транспортної стрічки, фірмового скотчу. Зазначене вище необхідно перевірити з урахуванням можливого місця відкриття товару.
Розпакувати
товар прямо на складі, переконатися у відсутності механічних пошкоджень
товару (особливо звернути увагу на відсутність патьоків всередині
упаковки при отриманні флаконів з рідкими засобами), звірити вміст
коробок і товарною накладною, яка обов'язково повинна перебувати в
упаковці разом з товаром. У
разі виявлення пошкодження або недостачі товару в перевіреній коробці,
необхідно скласти акт і завізувати його печаткою і підписом
уповноваженого працівника транспортної компанії. Сповістіть
про цю подію нас, написавши листа на адресу [email protected]
або передзвонивши за вказаними на сайті телефонами і повідомляйте в
подальшому про хід та результати розслідування по недостачу вантажу
(товару).
Детально опишіть характер пошкодження товару (упаковки товару), і надішліть фотографії пошкоджень.
Збережіть коробки та пакувальний матеріал до тих пір, поки питання не буде вирішене.
Більш детальну інформацію про терміни доставки і можливі способи оплати можна отримати, зв'язавшись з нашим менеджером.