- Наявність: Немає в наявності
- Код товару: Product cr2210
Двомісний тандемний пілотажний літак Flamingo
Ідея створення літака Flamingo
- Компановка "Тандем". "Flamingo"це навчально-тренувальний літак компановки"Тандем". Літак пройшов перший етап сертифікаційних випробувань згідно зі стандартами EASA в категорії 650 кг.
- Перший політ. Перший політ був виконаний 11.09.2013 р в рису (Італія). Вже при перших випробуваннях стало зрозуміло, що у «Flamingo» ідеальне крило c шістьма різними профілями за розмахом крила. Така конструкція крила поза конкуренцією в категорії даного літака. Результати випробувань виявилися неймовірними. Літак з вбирається шасі і двигуном Rotax 912 потужністю 100 л.с.в крейсерському польоті на 75% потужності розвиває на висоті 3000футов 140Kts (260км / ч). З шасі, що вбирається і двигуном потужністю 100 к.с. він розганяється до 165 Kts (305 км / ч).
Для кого розроблений літак Flamingo
Літак розроблений для початкового навчання цивільних і військових пілотів, а також для виконання основних фігур простого, складного і вищого пілотажу, включаючи штопор, з перевантаженнями + 6 / -4 і коефіцієнтом безпеки 1,6. Композитні матеріали, крім підвищення безпеки та збільшення терміну служби літака, дозволяють знизити ціну за годину польоту, а це означає можливість зниження ціни на підготовку кваліфікованих професійних і військових пілотів.
Конфігурація літака «Flamingo »:
- З фіксуються шасі
- З шасі, що забираються
- Доопрацювання комплектації під вимоги замовника
- Можливість організації складання в країні замовника
Особливості Flamingo
« Flamingo» виконаний повністю з углекомпозітних матеріалів, вбудовані паливні баки італійської компанії Merin виключають пожежа в аварійній ситуації, швидкодіюча парашутна система порятунку Galaxi в змозі забезпечити порятунок екіпажу та посадку самого літака. Літак «Flamingo» максимально безпечний. « Flamingo» здатний приземлитися з пробігом всього 29 м, цю можливість йому забезпечують потужні закрилки. Літак дуже простий в пілотуванні і здатний попереджати малодосвідчених пілотів перед звалюванням на крило. Висока крейсерська швидкість і хороший огляд з просторою кабіни (ширина 85 см), крім основних, навчальних цілей дозволяють йому увійти в категорію літаків для виконання завдань по повітряному моніторингу.
На сьогоднішній день на літаку Flamingo виконується навчання пілотів в льотних школах Італії, Іспанії, Словенії, Аргентини та Австрії. Також ведуться переговори про постачання 16 літаків «Flamingo» в навчальний центр в Саудівську Аравію.
Технічні характеристики Flamingo
ЛТХ
|
З двигуном UL Power
|
З двигуном Rotax
|
характеристика
|
Ultra FG
|
Ultra FG
|
розмах крила
| 8,7м |
8,7м
|
довжина | 6,6м |
6,6м
|
Висота | 2,45м | 2,45м |
Кількість місць | 2 | 2 |
Ширина кабіни | 0,85м | 0,85м |
Площа крила | 10,53м2 | 10,53м2 |
Площа стабілізатора | 1,83м2 |
1,83м2
|
запас палива | 52х2л |
52х2л
|
двигун |
UL POWER UL 350i SA
|
ROTAX 912 ULS, max
|
потужність | 136 к.с. | 100 к.с. |
Vne
| 300км / год | 300км / год |
Крейсерська швидкість (75% No) |
260км / год
| 250км / год |
економічна швидкість
| 274км / год | 266км / год |
швидкість маневрування
| 213км / год | 197км / год |
перевантаження | + 6 / -5 | + 6 / -2 |
аеродинамічний якість
| 17 | 17 |
скоропідйомність
| 8,3м / с | 6м / с |
Дальність польоту
| 1040км | 1250км |
пропелер
|
Airmaster 2.blade automatic
|
Kaspar 3.blade automatic
|
парашут
|
Galaxy 6
|
Galaxy 6
|
радіо |
KRT2
|
Becker
|
транспондер
|
KRT, ELT
|
Becker, No ELT
|
GPS
|
LX-Navigation
|
Avmap iv
|
ГО ВЫПУСКА
|
2013 ТТ 300х
|
2017 Тт 140h
|
Передние и задние инструменти
|
LX навігація
|
LX навігація
|
Интерьер
| Шкіряні сидіння та захисні обкладинки для літаків |
Шкіряні сидіння та захисні обкладинки для літаків
|